Show Posts - RedStarship

Show Posts - RedStarship

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RedStarship

Pages: [1]
1
THE INCUBATOR / Re: Jeff Wiener/ Bonnie Clyde
« on: Aug 05, 2013, 11:35 PM »
Sherry and Wiener. NOW.

(Oooh myyy...)

2
THE INCUBATOR / Re: Amaretto and Bourbon
« on: Aug 05, 2013, 11:32 PM »
Just a pointer for the design.

Make that sword/spear thing BIGGER. WAY BIGGER! It'll make the silhouette more interesting. I'd say lose the hood as well, because as far as I know from the hair peaking out, he must have an impressive afro! :)

3
spit spat, time to chat / Re: THE GOOD OL PHOTO-THREAT.
« on: Jul 28, 2013, 08:00 PM »
lol I wished I looked that good getting up from the bed. haha :D

So this photo pretty much sums up my weekend. (excuse the dark circles. I'm so tired from the event. DX)


4
spit spat, time to chat / Re: THE GOOD OL PHOTO-THREAT.
« on: Jul 25, 2013, 07:53 PM »
And this is where I ask your hand in marriage you beautiful creature you.
XD

Come hither!

(づ ̄ ³ ̄)づ  ヽ( ̄ε  ̄)ノ

5
spit spat, time to chat / Re: THE GOOD OL PHOTO-THREAT.
« on: Jul 25, 2013, 07:25 PM »
C-C-COMBO BREAKER! Red hair! Haha! (and stupid contacts. This is the only decent photo I have at the moment)



Okay, to be honest, my hair has been dyed back to natural black since this photo, because of having to find normal jerbs. (I've been trying to keep my hair JET black, but it's so fucking hard to maintain!!!!!)

6
spit spat, time to chat / Re: tell me your artstyle influences
« on: Jul 25, 2013, 06:42 PM »
Herp. All my influences are gonna be animu. Oh boy! (save one haha)


Yuzo Takada


Masashi Kishimoto


Hirohiko Araki


H.R. Giger (mostly for my horror illustrations and monster designs)


Miwa Shirow



Those are the main ones I can think up for now. There are a lot more, but nowadays I just take small aspects of technique or design from many artists and apply them to my work to make something new. :)

7
Regionals / Re: WEST COAST BEST COAST: NORCAL VOID
« on: Jul 18, 2013, 10:24 PM »
Yes I am! However, not for long. I have to move back home due to personal reasons after the end of August, and unfortunately that home is too far to visit the Bay Area again. T-T (I love San Francisco too much though. I'm seriously gonna miss it. I'm gonna do my best to get back here again)

But yeah, I have yet to receive info on which stall I'll be working at, but it should be fun! I'm excited. I've only gone for a couple hours on Sunday last year, so this will probably be the first time I'll be there for the full weekend. :)

8
Regionals / Re: WEST COAST BEST COAST: NORCAL VOID
« on: Jul 17, 2013, 09:22 PM »
Soooo...are any of you possibly going to the J-Pop Summit Festival the last weekend of July? I'll be volunteering during the event haha (servin' da alcohols). I'm sad that I'll miss the Kyary portion of the concert on Sunday though (my shift runs into it).

9
GO FOR BROKE! / Re: Art de la Mink
« on: Jul 08, 2013, 12:42 PM »

ERMAHGERD I love it! >3< *jumps with joy* Thanks! :3

10
Art Jams / Re: BATTLE HYPE JAM!!!!
« on: Jul 04, 2013, 03:36 AM »
This...might be a bit misleading as my cover page...but whatever!

FEAR THEM LOCKS!

11
Art Jams / Re: Void Fanart JAM! UPDATE 8/20
« on: Jun 25, 2013, 01:08 AM »
AHHH HOLYYYY COW.

;-; I love it thank you!!

You're welcome! I just love your girls! They're so cute! >3<

12
Art Jams / Re: Void Fanart JAM! UPDATE 8/20
« on: Jun 24, 2013, 05:49 PM »
@Qyzex: OMG, rave party Vivian. hahaha (and something about a treadmill?)
__________________________________

A very crude drawing (forgive me), but I needed something to draw to loosen up this horrible old lady hand of mine! D:

Here you go, Charlie! :P

13
Art Jams / Re: BATTLE HYPE JAM!!!!
« on: Jun 24, 2013, 12:37 AM »
Got so pumped to do my pages today and got a good amount done, but unfortunately I have to sleep for a job interview tomorrow. T-T (well, I mean, jobs are good?)

So just because I'm hyping over my own battle:

Sick Sherry is sick.

14
GO FOR BROKE! / Re: Det. Sherry Pride (Redux)
« on: Jun 21, 2013, 11:57 PM »
You can just change your design sheet in your character profile thru the manager.....and if you wanna do a comic than make it a beyond battle instead

And the old incubator thread was locked because your character was already accepted...so there is no reason to re-open it or start a new one

Of course of course. And yes, I already changed the design sheet! I just wanted to make sure that I won't confuse anyone with the changes I made. DX (Maybe I'm making it a bigger deal than it is?)

If this seems redundant, feel free to do what you need to do with the thread. I just wanted some feedback (since it's been a while).

AW YEAH STILL LOVE THIS CHARACTER.

Totally need to draw her sometime.

Yay! Well now I'm open for battle, so you know! ;)

15
GO FOR BROKE! / Det. Sherry Pride (Redux)
« on: Jun 21, 2013, 10:59 PM »
Feel free to do away with this thread if it's considered double-posting (my original thread is locked) Here it is for reference: http://entervoid.com/index.php?topic=11543.0 (and excuse how freakin' blabby I was back then...I was young. haha)

I feel like I need to re-introduce Sherry, since it's been FOREVER since I've been on here. I have also made slight changes that may need a look-over? I also want to see if the changes may warrant new intro pages as well.

Anyways. Here's Sherry Pride/Shryxa 2.0! (or 2.5?)


And the new bio:
Det. Sherry Pride is an outstanding head detective of the VCPD. She gets the job done efficiently and effectively. Currently she and her team are investigating the brutal murders of top class criminals. What the VCPD doesn't know is that Sherry is the one responsible for these murders, because every time she attempts to detain them, she accidentally kills them with her alien powers.

Behind her human mask, she is Shryxa, a 9ft tall alien from outer space. The police badge she carries with her is actually alien technology that traps her into a human form. The device is indestructible and she cannot stay away from it too long for it drains her life-force. She also owns a desert eagle, which she can wield because of her alien strength.

Her personality is very spunky and tomboyish, and can have a bit of dark humor on the side as well.


Here are my intro pages as well (WARNING: They're old. (and yes, a spelling error is on the first page) Also I need more critique on whether the slight story changes will still work with these pages. I already got the critique on my artwork and panels on my previous thread!)





Come at me bros with your critiques! :D

16
New here? / Re: INTRODUCE YOURSELF
« on: Jun 21, 2013, 10:27 PM »
I remember you (and I still think your character is wicked cool). Welcome back!

Thankies! Glad to be back! :)

17
VOID Characters and Comics / Re: Challenges Thread
« on: Jun 21, 2013, 10:26 PM »
So I'm back from the dead after 2 years...um anyone wanna battle? (I'm formerly known as PigeonStar btw)

Fighter: Sherry Pride ( http://entervoid.com/index.php?action=character%3bid=1866)
Accepting: Normal Match
Time Limit: 2 weeks
Contact Info: E-Mail = theredstarship@gmail.com (may be best to email me as well, because it seems that my PMs keep on going into a black hole?)

I'm excited for a battle! Ermahgherd!

18
New here? / Re: INTRODUCE YOURSELF
« on: Jun 21, 2013, 10:07 PM »
I'M BAAACK! (it's been 2 years?!) (I'm actually RE-introducing myself haha)

So I'm formally known as PigeonStar (my character is Sherry Pride) and I did only one battle on here. It's been a long time, but I'd love to come back and be active in this community! Really would love to do some battles so I can get back in the rhythm of doing comics! DX

 

19
Art Jams / Re: The Love-Child Jam
« on: Mar 28, 2011, 09:03 AM »
Sherry Pride & Saria



also, KITTENBOT EEEE!!!! <3

XD lol Drastic told me about this! It's lovely! :B (it was a good match too, I always thought they could be distant cousins lololol)

And I've been scarce on VOID lately...need to get life back together and start doing comics again. AAHH!!!!

20
Currently keeping up with V (omg, I love this show!) and watching X Files and CSI on and off. :D

Pages: [1]

Latest Topics -

 
All News, All The Time 
Last updated: Staff Bot - Today at 07:38 AM
Secret Santa 2019 
Last updated: SnowyMoth - Nov 19, 2019, 09:54 PM
Art of Rivana 
Last updated: Rivana - Nov 19, 2019, 05:40 PM
Elge's Character Thread II 
Last updated: Dechado - Nov 16, 2019, 06:22 PM
Banners for VOID 5.99 
Last updated: Dechado - Nov 16, 2019, 03:09 AM
 

Latest Members -


Users online -

 
261 Guests, 2 Users


[]

Most Online Today: 330.
Most Online Ever: 1,050 (Aug 30, 2015, 02:43 AM)

 

Original site Copyright 2002-2017 Kevin Birtcher All characters and content Copyright 2002-2017 their respective owners Theme by SMFTricks - Modified by Brittney Scott & Jordan Bobo
Website Security Test