VOID

Community => News & Events => Topic started by: PyrasTerran on May 28, 2016, 09:45 pm

Title: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on May 28, 2016, 09:45 pm
Come one, come all to the comic collab event that keeps on keeping, it's time for another Holiday Collaboration Comic and this time you better pack your sunscreen! The next event is

(http://orig10.deviantart.net/6389/f/2016/149/6/1/summerbeachpartylogo_by_pyrasterran-da4abjh.jpg)

The Miller siblings have rented out the beach and neighboring hotels for an entire weekend of fun in the sun! All day and night belong to you! Sun bathing, sand castles, surfing, volleyball, swimsuit and muscle competitions, grilling & BBQs, music, dancing, bonfires and of course plenty of booze and debauchery! And they want YOU in on the fun!

How to Participate
-Sign in for your beach reservation [HERE] (http://goo.gl/forms/i7v3u6q8yzifZymv2) . You can check who is participating [HERE] (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1L7iVLZ0UYLPrpNJ83WU7N_LtojAi6IVVGcKk_XaTPAM/edit?usp=sharing)

-Simply submit at least one page of your character(s) (or others) mingling with other participants of the event

-Though only one page is required to join in, you can make as many pages as you want, and they can be just made solely by you, or you can collaborate with other artists

-Once you've completed your pages, send them to me via PM, email, or however you choose. If you have more than one character involved, choose one of them for the comic to be posted up with, they will be the sole benefactors of the beyond battle's score

DEADLINE TO SUBMIT IS JULY 22nd

This gives you almost 2 months to come up with at least ONE page to get in on this Summer fun! And new members who have come in through the Invitational are welcome to contribute as well!

The Millers hope to see you all there!

REPEATING OF IMPORTANT INFO

1) [SIGN IN] (http://goo.gl/forms/i7v3u6q8yzifZymv2)

2) [CHECK CHARACTERS PARTICIPATING] (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1L7iVLZ0UYLPrpNJ83WU7N_LtojAi6IVVGcKk_XaTPAM/edit?usp=sharing)

3) [DEADLINE: JULY 22]


FELLOW MULTIPLE-CHARACTER MASOCHISTS

for the sake of keeping the comic's page from exploding with character icons, only ONE of your characters will have this beyond battle attached to them. So when you send me your pages, please let me know which character you would like to be tagged with the comic when it goes up.

Again this is just for people submitting with 2 or more of their characters
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on May 28, 2016, 09:46 pm
You can check out previous comics made here!

2015
The Christmas Party (http://entervoid.com/index.php?action=comic;id=5441)


2016
The Valentine's Party (http://entervoid.com/index.php?action=comic;id=5538)

The St. Patrick's Day Pub Crawl (http://entervoid.com/index.php?action=comic;id=5590)

The Cinco De Mayo Celebration (http://entervoid.com/index.php?action=comic;id=5630)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Jackster on May 29, 2016, 03:34 am
Hitting the beach with Dolly!

(http://orig08.deviantart.net/0c7a/f/2016/150/9/7/dolly_swimsuit_by_jackster3000-da4b6uy.png)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Radji on May 29, 2016, 05:21 am
THE ENTIRE GANG WILL HIT THE BEACH
OOOH YEAAAAH
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on May 29, 2016, 05:38 am
Yes i am doing this 100% all characters, Greece,  Gray and Lilyfeather
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on May 29, 2016, 12:08 pm
time for swimsuittssssss

(http://orig14.deviantart.net/474c/f/2016/150/5/d/entervoid___beach_party_outfits_by_pyrasterran-da4cupl.jpg)


EDIT: Don't know why so small but here's another link http://img13.deviantart.net/3a78/i/2016/151/0/7/entervoid___beach_party_outfits_by_pyrasterran-da4cupl.jpg
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: G.Lo on May 30, 2016, 03:48 pm
Yeeeesss let's see those swimsuits!

(https://c7.staticflickr.com/8/7433/27085480630_3c6dde02dd_b.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Radji on May 30, 2016, 04:13 pm
(http://pre14.deviantart.net/b1f4/th/pre/i/2016/151/5/e/kurt_plage_prototype_by_nightbringer795-da4ijw5.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Stormcrow on May 30, 2016, 05:04 pm
Aw yeah, sign me up! Any excuse to draw people in swimsuits <3<3<3
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on May 30, 2016, 11:13 pm
and just like in past comic events if anyone wants to do any collab pages with me just PM me
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Syraxis on Jun 01, 2016, 03:19 am
(http://i.imgur.com/SGBE9xb.png)

Whoops
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Jackster on Jun 01, 2016, 03:25 pm
(http://orig10.deviantart.net/2334/f/2016/153/1/0/dolly_summer_by_jackster3000-da4r35w.png)

Uh oh. (https://www.youtube.com/watch?v=lV8i-pSVMaQ)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 01, 2016, 08:16 pm
(https://66.media.tumblr.com/ab9c08919b42c034ec203a419703ed7d/tumblr_o84d9cyXcM1r2vz4uo1_540.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: !bangarang! on Jun 02, 2016, 10:04 am
Holden's coming to crash it guys (http://i66.tinypic.com/213n6mc.png)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 02, 2016, 01:41 pm
oh my god this sign up list i HAVE SO MANY IDEAS I DONT KNOW HOW TO ORGANIZE THEM ALL
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Stormcrow on Jun 02, 2016, 07:50 pm
(http://i.imgur.com/H6MWkI2.png)

I like how this thread is lowkey turning into 'everyone's bathing suit refs' for the comic, haha!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Stormcrow on Jun 02, 2016, 07:53 pm
Also please murder me, everyone's characters look so amazing and DOLLY I LOVE DOLLY SHOOT ME RIGHT IN THE FACE SHE IS LITERALLY THE CUTEST
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Cracking Skulls on Jun 02, 2016, 10:31 pm
(http://orig15.deviantart.net/0d15/f/2016/154/e/6/summerbeach_by_crackingskulls-da4wzjp.jpg)




Xia's still effin' pee'd that all her friends are gone so might as well crash the party.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Nothin on Jun 02, 2016, 11:06 pm
(http://66.media.tumblr.com/95c3365d54f909f9d22fed19c672f50d/tumblr_o86lzzRCYQ1s8s2vgo1_1280.png)

vacations right?
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Majikura on Jun 03, 2016, 12:37 am
jeez satin get some sun you're pale as death

(https://cdn.discordapp.com/attachments/101313866285207552/188192890390839297/satin_beach.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Julz on Jun 03, 2016, 06:53 pm
(http://i1070.photobucket.com/albums/u487/Julienya/Voidbeachpartynyasuu_zpsygtv7t7i.jpg) (http://s1070.photobucket.com/user/Julienya/media/Voidbeachpartynyasuu_zpsygtv7t7i.jpg.html)
oh right here's mine lol
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Gregly on Jun 04, 2016, 12:20 pm
(http://orig02.deviantart.net/6df5/f/2016/156/0/3/screen_shot_2016_06_04_at_3_17_40_pm_by_gregly-da53ofh.png)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 05, 2016, 08:27 pm
(http://i63.tinypic.com/2d972j5.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: JCee on Jun 06, 2016, 12:30 am
After a lot of thinking, I decided to give it a shot.

(http://i45.photobucket.com/albums/f79/JayKat88/beachtime_zpslx3zasfr.png)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: otakutaylor on Jun 06, 2016, 01:17 am
(http://orig14.deviantart.net/cc74/f/2016/158/b/5/tsumi_beachwear_by_otakutaylor-da5b1sm.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Dumorte on Jun 06, 2016, 06:47 am
TIME FOR SOME BASH AT THE BEACH!

Colorado will join in on the fun ;)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jun 06, 2016, 09:33 am
i'm glad to have you all in this beach party gonna last foreeeverrr
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Sean on Jun 06, 2016, 06:26 pm
(http://img.photobucket.com/albums/v357/CrackRockSteady7/beachdale.png)

Coke BEACH PARTY 85
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 06, 2016, 06:56 pm
oh my god please tell me your comic is going to be 80's themed XD XD
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Sean on Jun 06, 2016, 07:18 pm
oh my god please tell me your comic is going to be 80's themed XD XD

Just gotta wait and see!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: MyHatsEatPeople on Jun 08, 2016, 09:14 am
So I let myself get bullied into this.

Wizzie Belles' is making the most of the summer

(http://i.imgur.com/oFMSptj.jpg)

and everybody's favourite elderly cat is back!

(http://i.imgur.com/ijRNSq9.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Natamoon123 on Jun 08, 2016, 10:17 am
Holden's coming to crash it guys (http://i66.tinypic.com/213n6mc.png)

I am loving holden. i'm including him in my submission. cause he is awesome. whose the other guy?
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: !bangarang! on Jun 08, 2016, 12:39 pm
Holden's coming to crash it guys (http://i66.tinypic.com/213n6mc.png)

I am loving holden. i'm including him in my submission. cause he is awesome. whose the other guy?

Thank you! :D It's his roommate Cal, I'm gonna put up a ref sheet for him here in a bit actually :3
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Natamoon123 on Jun 08, 2016, 03:09 pm
Holden's coming to crash it guys (http://i66.tinypic.com/213n6mc.png)

I am loving holden. i'm including him in my submission. cause he is awesome. whose the other guy?

Thank you! :D It's his roommate Cal, I'm gonna put up a ref sheet for him here in a bit actually :3

ooh!! cal looks awesome. is it ok if i put cal and holden in my page?
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: !bangarang! on Jun 09, 2016, 01:30 am
Holden's coming to crash it guys (http://i66.tinypic.com/213n6mc.png)

I am loving holden. i'm including him in my submission. cause he is awesome. whose the other guy?

Thank you! :D It's his roommate Cal, I'm gonna put up a ref sheet for him here in a bit actually :3

ooh!! cal looks awesome. is it ok if i put cal and holden in my page?

It sure is! ;u;
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Pockets on Jun 14, 2016, 01:27 pm
Discharge is ready to hit the beach!
(http://i.imgur.com/BaNqnAS.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Pockets on Jun 14, 2016, 02:18 pm
the scar doesnt show.....maybe something to do with colors?
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Pockets on Jun 14, 2016, 02:51 pm
scar showing right??
(http://i.imgur.com/fbM39Tr.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 14, 2016, 02:56 pm
you can edit your posts rene lol but yeah scar is showing!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Pita on Jun 14, 2016, 06:52 pm
Oh fuck yes, Merry's gonna join the fun.
(http://orig08.deviantart.net/cf22/f/2016/166/2/5/merrysummerreference_by_pitafish-da6ef8o.png)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: JCee on Jun 14, 2016, 07:24 pm
Happy to see some of the newcomers take part! This is gonna be a real blast.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 14, 2016, 07:51 pm
ahhh lookit all dis new blood signin on! i wonder how many i can cameo lol this is gonna be a gigajillion pages an its gonna be wild!
Ive already drawn and submitted my Greece comic but we'll see what can be done with Gray an Lily~
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Nana-Banana on Jun 15, 2016, 10:26 am
; v; So I wanna be ambitious and join so I was wondering if it's kinda a any goes comic page? Cause I do like me some hot some babes and dudes and fishes
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Syraxis on Jun 15, 2016, 10:32 am
; v; So I wanna be ambitious and join so I was wondering if it's kinda a any goes comic page? Cause I do like me some hot some babes and dudes and fishes

Basically anything as long as it's kinda related to the whole summer holiday kinda thing, do whatever you feel like doing!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Mister Kent on Jun 15, 2016, 04:02 pm
For reference, she's going to be wearing this bathing suit from this old magazine cover, but with a white pageant sash that says MAYOR :D

(http://i1023.photobucket.com/albums/af359/Mister_Kent/Final%20Summer%20Jane.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jun 16, 2016, 03:09 pm
little reminder: this is a whole weekend party so if you have ideas for night-time pages go ahead and do them too! bonfire, drink/dance, skinny dipping, the beach is yours
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 16, 2016, 03:14 pm
I COULD HAVE DONE A SKINNY DIPPING STORY WHY DIDNT I THINK OF THAT *FLIPS EVERY TABLE*

edit: fuck it im doing it im drawing it dibs on this idea XD

One of the comics i DID do however is funnier with context so even though its tempting to just it up as-is and have everyone wonder what the actual fuck I drew, i think instead i will remind you all about that time Brock Lesnar F5'ed a shark (https://www.youtube.com/watch?v=zmq8sQ-ijHg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: JCee on Jun 16, 2016, 04:13 pm
All righty then! I guess I could squeeze in my other idea for Swan.

I'll count the first idea I'm drawing right now as something she did on the final night of the weekend. Only seems fitting.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: ScaryWaves on Jun 16, 2016, 10:11 pm
(http://orig01.deviantart.net/aba7/f/2016/168/5/7/bechmolother_by_icarusmadrripor-da6nwqn.jpg)

Mol is, despite her demenor, totally up for fun in the sun
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jun 17, 2016, 12:02 pm
FELLOW MULTIPLE-CHARACTER MASOCHISTS

for the sake of keeping the comic's page from exploding with character icons, only ONE of your characters will have this beyond battle attached to them. So when you send me your pages, please let me know which character you would like to be tagged with the comic when it goes up.

Again this is just for people submitting with 2 or more of their characters
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Radji on Jun 17, 2016, 12:21 pm
Kurt and Polterdot. the others are background feeders
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Bobo on Jun 17, 2016, 02:28 pm
What's wrong with a page exploding with character icons? lol
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jun 17, 2016, 02:58 pm
it'd be a bit of a pain for the mod who has to attach like 50 different characters to one beyond battle lol (we are currently at 46)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 17, 2016, 03:22 pm
Ill decide which character is attached based on whose comic i think came out best when i am done with all 3 lol
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Bobo on Jun 19, 2016, 12:56 pm
it'd be a bit of a pain for the mod who has to attach like 50 different characters to one beyond battle lol (we are currently at 46)
What if the mod doesn't mind? ;)

PS—This has to be done manually in the database...
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Bobo on Jun 20, 2016, 12:34 pm
Also, consider AncelIN (get it!? GET IT?)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/3061984/VOID/summer_beach_party_pinup_markers.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Natamoon123 on Jun 20, 2016, 10:19 pm
for anyone who needs lucas bathing gear. hope yah enjoy. also a bit of a sneak peak to my entry lol

(http://i.imgur.com/HNIRfGk.jpg?1)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jun 23, 2016, 12:03 pm
ONE MONTH LEFT
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: ScaryWaves on Jun 23, 2016, 01:42 pm
HHHNNN MAN like I'm feelin' the pressure.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 23, 2016, 03:33 pm
shit i have done NO work on Lily's or Gray's aaaaaa
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Bobo on Jun 24, 2016, 10:58 am
shit i have done NO work on Lily's or Gray's aaaaaa
I'm amazed at how many times your avatar perfectly matches your comments.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 24, 2016, 02:24 pm
shit i have done NO work on Lily's or Gray's aaaaaa
I'm amazed at how many times your avatar perfectly matches your comments.
changing my icon was a very good decision on my part XD
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Pockets on Jun 24, 2016, 04:11 pm
Hey guys, i wanted to let you guys know that i made a new design sheet for Discharge although i am still using the beach ready Discharge i submitted on the this thread earlier. Also i know there's a thread for this but here it is anyways, i want to follow more artist on my tumblr so if you got a tumblr follow me so i can follow back
http://artisticrene.tumblr.com/ (http://artisticrene.tumblr.com/) if you rather not follow me than just send me a message with your tumblr.....well thats all folks and cant wait to see all your Holiday Comics...
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: fukur0 on Jun 29, 2016, 01:12 am
Finally decided to join in on this party here with this idiot

(https://pbs.twimg.com/media/CmGpwdIVEAAHUuT.jpg)

I already know who to torment here >:D
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 29, 2016, 01:49 am
OMG FUKUR0 YES
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Stormcrow on Jun 29, 2016, 02:07 am
@fukur0
I'll have you know that SOMEONE is already lowkey sin-shipping Hunter with the Fool and this is NOT GONNA HELP MATTERS lol
Can't wait to see her at the beach though! You are just a glutton for punishment, piling Beach Party on top of potential tournament rounds!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jun 29, 2016, 02:16 am
@fukur0
I'll have you know that SOMEONE is already lowkey sin-shipping Hunter with the Fool

WHAT
WHO IS THAT
I SURE DONT KNOW LIKE WHAT EVEN
WHAT DOES THAT WORD EVEN MEAN I DUNNO WHAT YOU ARE TALKING ABOUT
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Wubble on Jun 29, 2016, 02:20 am
Shen again making her avatar relevant
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: fukur0 on Jun 29, 2016, 02:33 am
@fukur0
I'll have you know that SOMEONE is already lowkey sin-shipping Hunter with the Fool

WHAT
WHO IS THAT
I SURE DONT KNOW LIKE WHAT EVEN
WHAT DOES THAT WORD EVEN MEAN I DUNNO WHAT YOU ARE TALKING ABOUT

That is news to me
(https://pbs.twimg.com/media/Cl8IgzwUYAIHTFM.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Rikun on Jul 01, 2016, 12:04 am
I'm gonna have to pull out due to other plans. Hope everything works out!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: rittzler on Jul 02, 2016, 08:49 am
(http://i.imgur.com/7QFNVVT.png)

alright shit lets go to the beach
just gotta figure out who to drag along~
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jul 02, 2016, 11:59 am
THREE WEEKS LEFT
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jul 10, 2016, 12:16 pm
TWELVE DAYS LEFT

If you are unable to make any comics for this, make sure to alert in advance!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: E.W. Schneider on Jul 10, 2016, 04:08 pm
I hope to see you new kids perform something for this! It's a great time, honestly!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: petarvee on Jul 11, 2016, 07:24 am
I'm in this now!

Doin up a couple pages for the party, doodled out some Summer Reference in case any late-workers or newcomers wanna toss Karrin in the background.

(http://i.imgur.com/KOuRUnG.png)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Jiisuri on Jul 15, 2016, 07:24 am
Sorry for the delay~~~~

(http://i.imgur.com/ySgCaZD.jpg)
(http://i.imgur.com/LAEzrb4.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jul 15, 2016, 07:40 am
ONE WEEK LEFT
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Bobo on Jul 15, 2016, 07:10 pm
I totally didn't take SDCC into consideration when I signed up for this, so unfortunately I'm going to have to drop out. :(

NEXT TIME!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jul 15, 2016, 07:30 pm
aw now we all miss out on Ancelin's rockin' swimsuit
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: G.Lo on Jul 18, 2016, 09:08 am
I'm gonna go ahead and pull myself out of this. As much as I don't want to, I've been working tons  and haven't had a lot of drawing time. :/
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jul 18, 2016, 11:23 am
The list is now color coded so you know what to expect for the upcoming beach party.

Black: I have not heard from these members yet and/or have no idea if they're working on their comic or not.
Blue: I know these members are working on/going to work on their comic, either from word of mouth or seeing WIP pages.
Green: These members have already submitted at least one page. Many have submitted more.
Red: These members are unable to participate and have dropped out.

Please let us know in a timely fashion if you are dropping out!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Ish on Jul 19, 2016, 06:01 pm
(http://orig14.deviantart.net/0b05/f/2016/201/8/7/scrap271_b_by_ishtardragon-daar4lm.png)

Sam's ready for the beach! Sorta.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Julz on Jul 20, 2016, 02:03 pm
(http://i347.photobucket.com/albums/p463/Pictoshaman/josuu%20sheet_zpsikifpl7h.jpg) (http://s347.photobucket.com/user/Pictoshaman/media/josuu%20sheet_zpsikifpl7h.jpg.html)

LATE BUT NEVERTHELESS A JOSUU
(http://i347.photobucket.com/albums/p463/Pictoshaman/josuu%20sheet%202_zpsx8j9xyjx.jpg) (http://s347.photobucket.com/user/Pictoshaman/media/josuu%20sheet%202_zpsx8j9xyjx.jpg.html)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Radji on Jul 20, 2016, 02:46 pm
MY DAY....
HAS
BENN
MADE

thank you satan
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jul 20, 2016, 03:56 pm
Haven't started yet?

If you wanna help with the cohesion of the comic, the following settings/scenarios would be great to have:

-arriving
-night time fun
-leaving
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: MrPr1993 on Jul 20, 2016, 03:57 pm
(http://orig09.deviantart.net/4e52/f/2016/202/8/b/beachjam_by_mrpr1993-daavi9c.png)

I'll also reveal a lil' thing; one of them can't swim. C'mon! Take a guess!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: ScaryWaves on Jul 22, 2016, 08:20 pm
I am super stoked to see what everyone did. :D
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jul 22, 2016, 09:10 pm
THE DEADLINE WILL BE EXTENDED ONE MORE DAY

This has absolutely nothing to do with me not being finished with all my pages because I'm crazy and wanted to use all my characters nope nothing to do with that at all
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Shen on Jul 22, 2016, 09:21 pm
*vibrates anxiously*
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Stormcrow on Jul 22, 2016, 09:47 pm
(http://i.imgur.com/OttH52e.png)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: ScaryWaves on Jul 23, 2016, 07:29 pm
(http://orig14.deviantart.net/ecfa/f/2016/205/9/1/beach3tease_by_icarusmadrripor-dab9bbe.jpg)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jul 24, 2016, 05:06 am
NOTICE

It may take today/tomorrow to get this up, I need to organize the pages, set up the beyond battle, upload, triple check, get higher mods to add the rest of the characters (one each artist), so your patience is greatly appreciated!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Natamoon123 on Jul 24, 2016, 03:40 pm
i really hope my submission got included. i dk why it never showed the first time><
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: ScaryWaves on Jul 24, 2016, 04:33 pm
Chesus Crimeny, judging by the participation list that's at least twenty-seven artists, some with multiple characters. This is gonna be fucking huge.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: lanternlovers on Jul 24, 2016, 09:24 pm
i ducked up
(http://i.imgur.com/2CDbL7z.png)
(http://i.imgur.com/x7NUN6D.png)
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Cracking Skulls on Jul 25, 2016, 08:02 am
Lantern I'm so sorry to see yours got lost in the sea of PMs, but your submission's adorable! Super happy to see it!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: PyrasTerran on Jul 25, 2016, 08:36 am
I never received the first PM :( this is why I used a google doc sheet that i constantly updated with what I had received and what was missing, and some members did notice i hadn't received their pages yet and resent

there's always next time~
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Jackster on Jul 26, 2016, 07:32 pm
(http://orig15.deviantart.net/eb64/f/2016/208/9/c/dolly_disappoint_by_jackster3000-dabmv5d.jpg)

Dolly's new temporary scar.

It'll grow back.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Inksword on Jul 26, 2016, 11:11 pm
(http://orig15.deviantart.net/eb64/f/2016/208/9/c/dolly_disappoint_by_jackster3000-dabmv5d.jpg)

Dolly's new temporary scar.

It'll grow back.
On the plus side Dolly, now's an excellent time to cosplay mew!
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Bobo on Jul 27, 2016, 08:53 am
aw now we all miss out on Ancelin's rockin' swimsuit
I'm glad you liked it! And at least Gregly drew it! I may submit my page as a BB if I have time, but I'll probably just have to try again on our next holiday.
Title: Re: |HOLIDAY COMIC| - SUMMER BEACH PARTY
Post by: Pockets on Aug 01, 2016, 12:59 pm
Heres mine, hopefully i'll get better and i'll be looking forward to doing more Jams and comics and just being a better void person guy member...right anyways, hope it is at least mildly entertaining...
(http://i.imgur.com/y9ha6wO.jpg)

(http://i.imgur.com/iCh9IZ3.jpg)

(http://i.imgur.com/V2PZlvz.jpg)